Elektronsko in brezpapirno računovodstvo
… je pomemben korak v prihodnost, s pomočjo katerega bomo zmanjšali administracijo in optimizirali ključne delovne procese ter zanesljivo povečali hitrost poslovanja in znižali stroške.
Napredna računalniška programska oprema je že dosegljiva tudi malim in mikro podjetjem. Sodobno elektronsko poslovanje nam prinaša prednosti, saj v integriranih informacijskih sistemih postaneta podjetje in računovodski servis ”eno podjetje”. S tem hitro in enostavno dobimo poslovne informacije in zanesljive računovodske podatke kadarkoli in kjerkoli.
Sistem elektronskega poslovanja (računovodstva) omogoča optimizacijo in izboljšavo lastnih poslovnih procesov, omogoča lažje povezovanje z okolji, predvsem pa je ta sistem cenejši, ker:
- prihranite pri stroških računovodskih storitev zaradi zmanjšanja fizičnih opravil;
- uporabnikom ni potrebno imeti lastnega informacijskega sistema (lahko gostite na strežnikih gostitelja) in ker
- vam ni potrebno skrbeti za varovanje in arhiviranje računalniških podatkov.
Več lahko predstavimo v brezplačnem praktičnem prikazu delovanja v našem podjetju.
.
Kako vidimo potek elektronskega računovodstva?
Podjetnik in računovodski servis sta povezana na skupnih bazah in v istem informacijskem sistemu, čeprav se vsak od njiju nahaja v svojem podjetju. Vse, kar potrebujta, je internetna povezava. Podjetnik v svojem podjetju obvladuje svoje lastne poslovne procese, vodi materialne in blagovne procese, izdaja račune, izdeluje potne naloge itd., računovodja pa na drugi strani, na isti bazi uporablja vmesne podatke in jih računovodsko obdela.
Nadgradnja elektronskega poslovanja (računovodstva) je brezpapirno poslovanje (računovodstvo) kjer izmenjava podatkov in informacij poteka enako, kakor pri elektronskem, s tem da sistem omogoča izmenjavo brezpapirnih, verodostojnih, pravno veljavnih poslovnih dokumentov po elektronskih poteh.
.
Kako vidimo potek brezpapirnega elektronskega poslovanja?
Ker sta podjetnik in računovodski servis povezana, lahko kdorkoli izmed njuju ustrezni dokument tudi poskenira (elektronsko fotokopira) ali uvozi iz drugega računalniškega programa. Takoj po skeniranju ali uvozu dokument lahko interaktivno prikažemo in vidimo na ustrezni povezavi s programom za fakturiranje ali pa samostojno v dokumentnem sistemu.
Pri tem lahko uporabimo tudi že obstoječe in pripravljene listine in podatke, ki jih sicer že tako in tako imamo v računalniku. Samoumevno je, da gre tudi za manjšo preureditev procesov dela, saj sedaj ni več potrebno pogodbe, ponudbe, povpraševanja, delovne naloge, račune, kadrovske podatke idr, odlaganja v registrator in pregledovati neskončne količine dokumentov. Vsak željeni dokument se nam prikaže na klik.
Z uveljavitvijo brezpapirnega poslovanja in seveda tudi brezpapirnega elektronskega računovodstva, kot sestavnega dela brezpapirnega poslovanja, bomo razbremenili delovna mesta in si z elektronskim arhiviranjem dokumentov zmanjšali stroške papirja, kuvert, registratorjev, pregradnih kartonov, map in druge papirne galanterije. Zmanjša se uporaba sponk, spenjačev in razpenjačev, markerjev in flomastrov ter drugih pisal. Prav tako ne bo več potreb po velikih omarah za fascikle, velikih delovnih miz za prekladanje fasciklov, lesenih polic, odložilnih map, pregradnih kartonov, polivinilastih vrečic in ovitkov, ter drugih pisarniških pripomočkov. Posledično se zmanjšuje tudi druga okolju neprijazna tehnologija, kot so tiskalniki, fotokopirni stroji, kartuše, rezalniki papirja in električne povezave. Zaradi zmanjšanja biro-tehnične opreme se zmanjšuje tudi poraba električne energije in ne nazadnje v pisarnah pridobimo tudi več prostora za delo in gibanje, saj lahko bistveno zmanjšamo elemente pisarniškega pohištva. Vse to pa bistveno doprinese k ekološki razbremenitvi okolja. Zmanjša se tudi potreba po dodatnih dragih poslovnih prostorih za velike pisalne mize in drage omare ter zahteve za dodatne pisarne in prostore za arhive. Zmanjšanje materialnih stroškov ni zanemarljivo. Prihranek je dokazljiv in merljiv ter več kot očiten. Pomemben pa je še en dejavnik koristnosti in uspešnosti.
.
To pa še ni vse!
Kar nekajkrat več pridobimo na izvajanju administrativno tehničnih in računovodsko-davčnih delovnih procesih, saj so le-ti povsem optimizirajo. V administraciji in pri odnosih v poslovnem okolju se kaže bistvena pridobitev pri izvajanju delovnih procesov na vsakem delavnem mestu, kjer odpade ogromno opravil z urejanjem in odlaganje listin, pregledovanjem listin, iskanjem, posredovanjem in zbiranjem, ter urejanjem, oblikovanjem in prikazovanjem podatkov. Opravljanje dela pridobiva na povečanju učinkovitosti in kakovosti.
Pozor: Manj zaposlenih opravi več, prej in bolje.
.
Tudi v računovodstvu…
Brezpapirno poslovanje ohranja vse prednosti elektronskega računovodstva, z njim pa se še:
– poveča kvaliteta računovodske informacije (pravočasno dostopne, zanesljive in razumljive);
– kjerkoli in kadarkoli se lahko dostopa do izvirnih knjigovodskih listin;
– sistem je cenejši.
.
Računovodstvo Biro BONUS d.o.o.
Smo eno vodilnih podjetij tako na področju klasične kakor tudi elektronskega in brezpapirnega računovodstva v Sloveniji. Našo delovno uspešnost in kakovost potrjuje tudi več kot 200 zadovoljnih strank. Zagotavljamo in nudimo celostne rešitve, ki strankam omogočajo, da popolno in učinkovito delujejo na poslovnem trgu.
Naše računovodstvo vso dokumentacijo skrbno pregleda, strokovno presodi poslovne dogodke in jih skladno s standardi poknjižijo, s tem pa oblikujejo kvalitetne računovodske informacije. Mesečno se izdelajo vsa potrebna poročila, ki jih podjetja potrebujejo za poslovno odločanje in za uspešno poslovanje.
Vsem strankam s postopki dela nudimo in izvajamo ustrezno davčno optimizacijo.