Pravijo, da ljudje preživimo na delovnem mestu vsaj tretjino svojega aktivnega življenja. Zato ni vseeno, kaj počnemo in kako se počutimo v zvezi z delom ter kakšne rezultate dosegamo.
Močan komunikator je tudi videz. Raziskave kažejo, da pri ustvarjanju prvega vtisa videz in govorica telesa pomenita kar 55-odstotni delež, in to velja na vseh področjih življenja.
Ko zaposleni čutijo, da so pomemben del delovne organizacije, so produktivnejši in pripravljeni narediti še več za delodajalca, stranke in sodelavce. Prav zato je pomembno, da poskušamo v čim večji meri upoštevati potrebe zaposlenih, med njimi je ena pomembnejših tudi potreba po urejenem in prijaznem delovnem okolju.
Delovno mesto naj bo urejeno kar se da prijetno in domače. Na ta način bomo lažje in bolj učinkovito opravljali svoje delo. V kolikor si pisarno delimo s sodelavci in ko nam naša pisarna služi tudi kot prostor za poslovne sestanke, je potrebno biti pri ureditvi še posebej pozoren. Preveč domače vzdušje bi namreč lahko motilo ostale prisotne v pisarni. To predvsem velja za družinske fotografije ali za nered in kupe papirjev na pisalni mizi. Vedno dobrodošle v pisarni so rože, a na pretiravajmo in si ne ustvarimo botaničnega vrta.
Fotografije družinskih članov in hišnih ljubljenčkov so namenjene zgolj nam, da si ob pogledu na njih polepšamo delavnik, zato jih ne izpostavljamo na mesta, kjer bomo sklepali posel. Poleg osebnih predmetov pa lahko našo osebnost v prostoru izražajo tudi barve pohištva in sten, izbira stilskega pohištva in drugih pisarniških dodatkov (stenska ura, svetila modernih oblik in barv ipd.).
Seveda pa je poleg same ureditve delovnega mesta, pomembno tudi vzdrževanje. Staro in razmajano pohištvo, umazanija, in kupi neurejenih papirjev ter na splošno razmetana pisalna miza, niso podoba urejenosti in dobre organiziranosti uspešnega podjetnika.
Prostor, ki je namenjen poslovnim sestankom, naj bi imel vse najpomembnejše elemente, kot so: miza, udobni stoli, razsvetljava (umetna ali naravna), informacijski sistem (telefon, računalnik, televizor, video projektor ipd.). Ostalo so dodatki in če niso primerno izbrani ter umeščeni v prostor, hitro postanejo odvečni predmeti. Poleg naštetih elementov, pa naj ima prostor za sprejemanje poslovnih strank, še nekaj ključnih predmetov, ki kažejo na pozornost in ustvarjajo dober vtis. In sicer: obešalnik za plašče, odcejalnik za dežnike, koš za smeti ipd. Prevečkrat se zgodi, da poslovna stranka nima kam odložiti plašča in si ga “obesi na stol” ter se neudobno usede, da plašča ne bi pomečkala.
Urejenost delovnega mesta je zrcalna podoba naše osebnosti, naših navad in razumevanja ter odnosa do okolice. Nekaj osebnih stvari na delovnem mestu priča o tem, da imamo tudi svojo zasebnost in da nismo le brezosebno kolesce v stroju podjetništva.